2014. február 9., vasárnap

The Body Shop "Ginger Sparkle" gyömbéres testvaj

Bizony-bizony, én is beálltam a TBS testvajak rajongóinak táborába. Már 6 különböző illatú testvaj csücsül a polcomon, de akármennyire is megszerettem egyiket-másikat, megfogadtam, hogy addig nem veszek újat, amíg egyet el nem használok, mert túl sok lesz már a jóból! :P

Ma az egyik kedvencemet mutatom meg Nektek, a gyömbéres testvajat, ami sajnos jelenleg nem kapható, de jövő télen biztosan megint elérhető lesz (Legalábbis reméljük!) és akkor hasznos lehet ez a poszt azoknak, akik teszt után keresgélnek a neten! :)


Csomagolás: 
A TBS testvajak már megjelenésüket tekintve is csábítóak, mit ahogy azt már sokan tudjátok. A tégelyek tetején található címkék mindig ínycsiklandóak, mutatósak, színesek, az ember nem tudja nem észrevenni őket.

A gyömbéres testvaj tégelye pl. irtó cuki: sötétbarna alapszín, arany betűk, a tetején ott van a mosolygó mézeskalács figura és a hópelyhek, amiről persze mindenkinek a tél és a karácsonyi illatok jutnak eszébe...kinek ne tetszene?! :)   


(A tégely egyébként jól záródik, táskában is utaztatható és 200 ml testvajat rejt, de ezt már mindenki tudja...) 


Illat: 
Aki arra az igazi mézeskalács illatra illetve a karácsonyi, fahéjas-mézes sütik illatára számított, amikor megrendelte ezt a testvajat, annak bizony csalódnia kellett!

Ez a gyömbéres testvaj ugyanis a címkén található mézeskalácsfickóval ellentétben, nem annyira édes, nem annyira telt, hanem fanyarabb, citrusosabb, szelídebb!

Igazából egy az egyben olyan illata van mint a Coca-Cola által forgalmazott Kinley-nek!

 
A friss gyömbér illat egyébként pillanatok alatt betölti a teret: ha a munkahelyemen használom, a tőlem 4 méterre ülő kolléga is simán kiszagolja, hogy krémezés van folyamatban. :)

A levegőben is jó ideig érezhető az illata, bőrön pedig 3-4 óra múlva is érzem, de nem illatozik túl erősen, nem tömény, nem émelyítő, inkább visszafogott és könnyed, tényleg olyan, mintha egy pohár szénsavas gyömbért tartanál a kezedben! :D 

Szín, állag: 
Halvány barackszínű, könnyen kenhető, de igen krémes, masszív krém. Akinek még nincs TBS testvaja, annak azt mondanám, hogy olyan kemény kb, mint az evésre használt vajkrém,  akinek pedig már van, annak azt, hogy olyan az állaga, mint mondjuk a moringás testvajé.


Ez a testvaj egyébként meglepően gyorsan beszívódik! (10-15 perc alatt kb.) Ebből a szempontból a gyömbéres testvaj a kedvencem az összes közül, mert pillanatok alatt elnyeli a bőröm és egyáltalán nem hagy ragacsos, olajos, sem semmilyen kellemetlen érzetet maga után, mégis érzem, hogy hidratált a bőröm!

És ha már a hidratálásnál tartunk: elvileg minden TBS testvaj 24 órás hidratáltságot ígér, amit őszintén szólva nem igazán tudtam lemérni, de az helytálló, hogy a TBS testvajak tényleg jól hidratálnak! Bár szignifikáns különbséget nem tapasztaltam a krémezett és a krémezetlen területek között (mindkét terület egyformán puha és selymes volt), de a néhol száraz részek a lábamon szinte felsóhajtanak gyönyörükben, mikor bekenem őket ezzel a testvajjal! :)   

Összességében:
Nálam ez a testvaj abszolút nyerő, nem tudok belekötni sem az állagába, sem az illatába, sem a hatásába! Nagyon szeretem! 5/5

7 megjegyzés:

  1. Nekem továbbra is egy kis gyömbérrel megbolondított kólát juttat eszembe, de nagyon szeretem. Most is a kézkrém illatozik a kezemen, és szerencsére az illata mellett a hatására sem lehet panasz :-)

    VálaszTörlés
  2. Hm, én is inkább fahéjas-fűszeres illatra számítottam volna a csomagolása miatt, de végül is gyömbéresnek van hirdetve, úgyhogy akkor ezek szerint ez tényleg gyömbér illatú :) Én még nem próbáltam semmilyen TBS terméket, de egyre inkább csábulok el :P

    VálaszTörlés
  3. Nekem mini változatban van meg és imádom! Annyira szeretem ezt a kólás gyömbéres illatot :) viszont nekem átlagos a hidratáló hatása, de szerencsére nincs is szükségem erősebbre :)

    VálaszTörlés
  4. A második mondatodon most is itt kuncogok, mert ugyanezt fogadtam meg én is, mégis ott sorakoznak a testvajas hengerek az éjjeli szekrénykémen :DDD
    A 24 órás hidratálást nálam tartják szépen, sőt! Bármelyik vajat is használom, leghamarabb minden másnap tudom használni felkenéshez, mert addig olyan kis puha és hidratált a bőröm.
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. Szeretem ezt a testvajat, csak a karácsonyi hangulatot hiányoltam benne.

    VálaszTörlés
  6. Anyukámnak a tusfürdő van meg, annak is csodás illata van. :)

    VálaszTörlés
  7. Még nem döntöttem el, h megtartsam-e a szett részeként vett kicsit vagy elajándékozzam (magamnak mindig nagyot veszek, mert beleszeretek az illatba teljesen és az úgy sokáig elég), most megint a nehogy továbbadjam felé billentettél. Nem ér, mert már eldöntöttem. A tavalyi mézis radírozós tusfürdőm tubusát tegnap dobtam ki, az idei szettes még vár rám pár hónapot.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...