2014. február 8., szombat

Műköröm....Hiányoztál! :)

3 éve ilyenkor döntöttem úgy, hogy megválok a műkörmeimtől. Nem mintha meguntam volna, vagy ne szerettem volna őket, de akkoriban nem tudtam mi lesz a fősuli után, nem tudtam meddig leszek munkanélküli, így jobbnak láttam, ha ennyivel is csökkentem a kiadásaimat. A terv az volt, hogy miután sikerül elhelyezkednem, azonnal visszarakatom őket, és bár sikerült is 3 hónapon belül munkahelyet találnom, végül nem mentem vissza a műkörmösömhöz. Lebeszéltem magam róla és jó ideig nem is hiányzott.

Múlt hónapban azonban fordult a kocka. :) Levágattam a hajamból, több mint 15 centit, ami jelentősen megváltoztatta a megjelenésemet, ezt pedig a környezetem és én magam is, egyfajta imidzs váltásként élte meg. (A jövő héten megmutatom milyen lett!)

Ahogy mondani szokás: "Új haj, új élet", az új énem pedig műkörömért kiáltott! :D
Nem sokat agyaltam a dolgon, két hete bejelentkeztem, így 4 napja újra műkörmökkel élem a napjaimat. :)

Bár még kicsit furcsa érzés, mivel igencsak elszoktam tőle a hosszú hónapok alatt, de rájöttem, hogy nagyon-nagyon hiányzott a műköröm!

Igaz, hogy most újra meg kell tanulnom ujjbeggyel gépelni és a tégelyes kiszerelésű sminkcuccokkal is gondban leszek olykor az biztos, de hatalmas előny, hogy nem kell sem reszelgetnem, sem lakkoznom a körmeimet, sőt igazából semmit nem kell csinálnom velük, mégis hetekig szépek!
Nem szakadnak be, nem törnek le és nem sérülnek a szombati Cilit Bang-es nagytakarítás után sem,
a Timi (a műkörmösöm) munkái ugyanis a 6. héten is ugyanolyan szépek, mint az 1. héten!

Én egyébként mindig kockára reszelt, nem túl hosszú, díszített, francia körmökkel nyomulok. Az alap mindig a francia manikűr, amit aztán csillámmal, kövekkel, kagylóval vagy mintákkal bolondítunk meg. Van, hogy mind a 10-et, van hogy csak a gyűrűsujjakat díszítjük, de persze nem esünk át a ló túloldalára, hiszen ahogy a sminkjeimben is, műköröm fronton is inkább a visszafogott, mégis mutatós dolgokat szeretem.

Most ilyenek a körmeim:

"Ez itt a reklám helye: Samsung távirányító!"


Ez pedig egy Sleek paletta a kezemben...:)

  Az egyik kolléganőm szerint "bogaras" lett a gyűrűujjam. :D Szerintetek is? :)

A "bogár kitinpáncélja" egyébként világoskék kagyló, a lábai fekete akril festékkel (?) készültek, a feje pedig egy-egy strasszkő. :)


Az ismerőseim közül egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányan viselnek műkörmöt, a bloggerinák körében sem túl gyakori, és mostanában már az utcán/a boltban/a postán sem látok műkörmökkel szaladgáló nőket...fura, szerintem régebben többen viseltünk műkörmöt...Nektek van? És ha igen/nem, miért? 

20 megjegyzés:

  1. Amikor kiskoromban az extrém hosszú műkörömmel rendelkező pénztáros csajnak 60 másodpercébe került kikotorni a pénztárgépből a visszajáró aprópénzt, én megfogadtam hogy nekem aztán ilyen tutira nem lesz! Nem is vonz. Néha amikor 1-1 jeles esemény kapcsán beültem egy francia manikűrre, az is elég hosszú időtöltés volt és nem éppen tervezett kiadás. Nem vagyok olyan amerikai - mint a filmekben -, aki beül egy szalonba és kedélyesen eltrécsel egész nap és még élvezi is, hogy bizgerálják a körmeit. A körömreszelésbe berezonált az egész karom, annyira elviselhetetlen számomra.
    No, szóval fenti csekély okok miatt a nem-tábort erősítem :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Jajj Katie nagyon kíváncsi vagyok a hajadra!!! A hajas posztok a kedvenceim, de mindegyik blogon olyan ritka. Kééérlek, kérlek, minél előbb mutasd meg! :))
    Nekem is volt műkörmöm, de 2 hónap után megváltam tőlük, egyszerűen, mert akadályozott és idegesített hogy ugyanolyanok. Tudom, előny hogy nem kell vele bajlódni, de legalább ennyire lehet hátrány is :) Hiányzott már a lakkozás, manikűrözés. Nekem egyszerűen nem való.
    Sok szerencsét neked hozzá, és külön dicséret hogy valami szép, ízléses és természetes körmöket csináltattál! :)

    VálaszTörlés
  3. tetszik a műköröm, de csak amíg "friss". én akkor már nem szeretem, amikor elkezd lenőni, szerintem akkor már nem szép.
    volt műkörmöm, de max 3 hét után már mentem újra a körmöshöz, mert zavart a lenövés...
    az utóbbi időben rajongok a természetes körmeimért. igaz, hogy mindig vacak állapotban vannak szegények, de szeretem lakkozni, kiélhetem magam rajtuk, mindig másmilyen színűek vagy akár még pingálok is rájuk valamit :)

    VálaszTörlés
  4. Régen én is szerettem volna műkörmöt,de rájöttem,hogy 1 hét után már unnám és szeretném ha a színe vagy a díszítés más lenne! Szeretek lakkozni és bíbelődni a körmeimmel (ráadásul elég erősek és gyorsan is nőnek)szóval szerencsém van velük! :) Ha olyan esemény lesz az életemben(pl esküvő) akkor talán,de addig a nem-táborhoz csatlakozom! :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a hat hétig jól néz ki dolgot nem értem, nekem akkor már fél centis lenövés lenne minimum. Sosem lesz műkörmöm, elsősorban azért, mert nekem unalmas, hogy akár egy hétig is egyforma színűek a körmeim. Másrészt drága, harmadrészt az én körmeimhez nem nyúl senki, az tuti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére az én körmeim nem nőnek annyira gyorsan, így bár nekem is van azért addigra lenövésem, de még vállalható, főleg mert a körmöm és a zselé is hússzínű, így nem feltűnő a dolog.

      Törlés
  6. Én sem bírnám elviselni, hogy 6 hétig ugyanolyan. Egyszer volt gél lakk a körmömön, az első hét után megőrültem. Gyönyörűséges körömlakkjaim annak, imádom őket és imádom lakkozni a körmeimet.

    VálaszTörlés
  7. nagyon szép, jól áll neked :)
    beusmink.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  8. Régebben nekem is volt műkörmöm, Hozzád hasonlóan kockára reszelt francia némi díszítéssel. Néhány év után meguntam, hogy mindig ugyanolyan, bár tény, hogy szép volt.
    Lenövesztettem, de a saját körmeim olyan gyatrák, ráadásul a körömlakk sem marad meg rajtuk, így most géllakk van a körmeimen. Ezt én csinálom magamnak, így szép egyformák a körmeim. A színtelen géllakkra pedig én magam lakkozok - így végülis van is műkörmöm, meg nem is :-)
    Nagyon kíváncsi vagyok a hajadra!

    VálaszTörlés
  9. Nekem is már jó ideje zselével van megerősítve a körmöm. Utáltam hogy mindig nagy gonddal sok időt rászánva szépen kifestettem és sokszor már másnap lepattogott belőle. Hamar nagyon csúnya lett. De nekem a sima köröm nem tetszik ez így praktikusabb. Csak az a gondom vele hogy nagyon gyorsan nőnek a körmeim és hamar látszódik a lenövés, pedig 2 hetente járok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húú, az tényleg durva akkor! (Mármint a két hét...:O)

      Törlés
  10. Nekem egyszer volt épített műköröm, meg is bántam a dolgot. Előtte betonkemény körmeim voltak, utána viszont papírvékonyságúra gyengültek, és évekbe tellett, mire újból erőre kaptak. Aztán egyszer rakattam rá gél lakkot, de az szépen le is jött róla mindenféle probléma nélkül, azóta viszont inkább a saját körmeimmel virítok. Én nem vagyok annyira oda a műkörömért, kivéve ha szép és szolid, és ha valakinek szüksége van a használatára, mert mondjuk nem tudja megnöveszteni a sajátját. Egyébként a tied nagyon kis csinos :)

    VálaszTörlés
  11. Nekem elég sokáig volt, de amikor a lányommal voltam várandós, nem tudtam elmenni másfél havonta a körmöshöz, így inkább leszedettem. Azóta sincs, pedig nagyon szerettem. Igazad van, tényleg mintha régebben többen hordtak volna műkörmöt... Pedig a mai darabok annyira szépek, egyáltalán nem süt róluk, hogy "mű". Nekem is hiányzik a műköröm, mert lemezesen törnek a saját körmeim. Ha majd ez a babám is megszületik ÉS lesz időm rá ÉS lesz rá anyagi keret, akkor majd megint lesz:)

    VálaszTörlés
  12. 8 éve van műkörmöm. Pici kockával kezdtem, majd éles váltással másfél centire váltottam, és azóta csak akkor rövidebb, ha nincs energiám megcsinálni. Műkörmösként a legjobb reklám a saját kezem, ezért 3 hetente csinálom meg a körmeimet, bár azalatt nekem annyit nő, mint másnak 5 hét alatt. Most 2,5 centis orosz manduláim vannak. A rekord eddig 4 centi volt.

    VálaszTörlés
  13. Nekem csak a letörés megakadályozása érdekében van rajta géllakk, házilag, és ugyanúgy lakkozhatom bármikor, viszont bármilyen lakk tartósabb rajta. Szóval a kettőt ötvözve számomra a legmegfelelőbb, bár régen én is hetekig tartó franciával nyomultam, szintén saját készítésűleg :-) Tetszik a „bogár”, nagyon kis elegáns lett :-)

    VálaszTörlés
  14. Valóban egyre kevesebb nőn látni manapság, aminek én kifejezetten örülök, mert sokan hajlamosak voltak túlzásokba esni. Bár ezzel a szolid kis franciával semmi probléma nincs.
    Én személy szerint imádom váltogatni a különböző színű, textúrájú körömlakkokat, ezért nem nagyon tudok elképzelni magamon egy "fix" műkörmöt, illetve a munkám miatt sem lehet, nem is beszélve arról, hogy kissé drágának találom. Szívesebben költöm azt az összeget valami másra :)

    VálaszTörlés
  15. Nekem sincs már 3 éve, de nagyon hiányzik, mert nyomik a körmeim és lemezesen jönnek szép. Viszont kicsiny párom irtózik tőlük :(

    VálaszTörlés
  16. Én is nagyjából 2-3 éve hagytam fel vele, pedig nagyon szerettem. Szintén francia volt az alap és azt variáltuk, de néha becsúszott egy egy dögös szín is persze :D Az igazság az, hogy hosszú évek után úgy éreztem elvékonyodott (mindig a sajátomra építettük) és haza is költöztem, itt meg ugye nincs sok szerencsém ezért meg sem próbáltam mást keresni. Néha nekem is hiányzik, ugyanakkor nagyon szeretek új lakkokat próbálgatni meg a festegetés kikapcsol. Kíváncsi vagyok az új hajadra!

    VálaszTörlés
  17. Szép, ízléses :) Az ilyenek tetszenek, de a giccses, hosszúak és társaik, amikről lerí, hogy MŰ, azok nagyon nem :) az én körmeiem hülye formájúak ugyan, de nem csináltatnék műkörmöt, mert tudom, hogy tönkretenné és amúgy is szeretek lakkozni :)

    VálaszTörlés
  18. Hát ez uncsi és divatjamúlt, akármennyire is szokták azt mondani, hogy a francia soha nem lesz ódivatú. Nekem ettől már egy lakkozatlan köröm is jobban tetszik, a sok színes köröm között üde és természetes színfoltot jelent.
    A hajadra kíváncsi vagyok :).

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...