2014. február 13., csütörtök

Tavasztündér smink + az új hajam

Ti is érzitek már, hogy jön a tavasz? Egyre melegebb van, egyre többet süt a nap, sőt már kismadarakat is láttam reggel a fűben ugrándozni, úgyhogy lassan lecserélhetjük a télikabátot átmenetire.  :)

Ennek örömére ma egy nagyon színes sminket hoztam Nektek, lilával, zölddel, kékkel és ezzel együtt megmutatom az új, éppen csak vállig érő hajamat is. Lássuk a sminket, aztán jönnek a hajas képek!

Íme a smink: 




A használt termékek listája:
Holika Holika Clearing Petit BB krém
Ben Nye Banana púder
Sleek pirosító - Life's a peach

NYX Eyebrow cake powder - Taupe/Ash
NYX HD szemhéjalapozó
Sleek Showstoppers paletta - metálfényű fűzöld
Sleek Au naturel paletta - matt fehér
Paese Kashmir mono (matt) szemhéjpúderek - lila-674, világosbarna-666 és highlighter-605

Aden vízálló szemceruza -Azure
Maybelline master precise szemhéjtusfilc
Bourjois Beauty'Full Volume szempillaspirál
elf Mineral ajakrúzs - Cool coral

És akkor a hajtéma: 

Ti is úgy gondoljátok, hogy egy új és/vagy jó frizura jelentősen meg tudja változtatni egy ember külsejét, sőt a kisugárzását is!? Ezzel a hajjal én pl. sokkal érettebbnek érzem magam, aki már nem az a bájos, ártatlan kislány, hanem egy felnőtt nő, akire oda kell figyelni, akinek a szava számít és aki képes bármire. :D

Persze az új hajam ellenére még ugyanaz vagyok, aki voltam, a belsőm nyilván nem változott meg, de pl. egy idegen első benyomásra kialakított véleménye és ezzel együtt a hozzám való viszonya igenis más lehet, ha ezzel a hajjal lát először és nem a hosszú, örökké vasalt, lógó frizkóval!

A frufrum maradt, de a hosszú tincsek eltűntek. :)

Ennél rövidebb viszont nem lesz a jövőben sem, mert akkor már tényleg nagyon kerek fejem lenne! :P

Apropó hajvasalás! Ez az, amit mostantól csak évente egyszer csinálok. :) Az új hajamat ugyanis nem kell vasalni, csak megmosom, megszárítom egy nagy körkefével és a hajam pont úgy áll, ahogy kell. :)
Sokkal könnyebb így, rövidebb hajjal az élet! Gyorsabban elkészülök reggelente, kevesebb hajápolóra van szükségem (úgy értem kisebb mennyiség is elég egy-egy alkalommal), sőt vasalnom sem kell, ami azt jelenti, hogy kevésné fog törni, roncsolódni a hajam és remélem, hogy hamarosan szebb, egészségesebb lesz, mint valaha! (Főleg mivel a hővédőt, a hajvégápolót és a heti egyszeri, tápláló pakolást nem hagyom el!)

Az első tincsek mindig befelé állnak, így keretet adnak az arcomnak, a hajam többi része viszont kifelé kunkorodik! (Mindezt pedig maguktól, nem én állítom be így.)


Stílusában és színében nem változott a hajam, az igaz, csak a hossza lett jóval rövidebb, de a környezetem szerint már ez is nagyon más, mint előtte! Szerintem is. :)

Nagyon untam már egyébként a hosszú hajat. Mindig csak lógott, sehogy nem állt, állandóan kócolódott, elegem lett belőle. Mondtam a sógornőmnek, aki a fodrászom is egyben, hogy vágjuk le. Kérdezte: "Mennyire?", mondtam: "Nagyon'" Első körben levágta vállig érőre - jó 10 centi eltűnt -, aztán megkérdezte: "Megtépjük?" Erre én: "Tépjük!:)" Így, néhol 15-20 centi is eltűnt, de nem bánom! Sőt, nem is vagyok hajlandó megnöveszteni! Mostantól a rövid/félhosszú hajúak táborát erősítem, mert I-M-Á-D-O-M! :D
(Lehet, hogy a szőke hajtól is megválok! :P Vajon milyen lennék feketén?!)

17 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett a smink! :) És az új haj is nagyon jól áll! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a smink valami fantasztikus :D Szuper ez az új frizura! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a smink, és a hajad is jó lett, de szerintem ne legyél fekete :)

    VálaszTörlés
  4. Annyira jól áll! Meghoztad a kedvem a rövid hajhoz :D
    És a smink is isteni mint mindig! :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű a smink, mint mindig :) A hajad pedig nagyon csinos lett,nagyon jól áll! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik a sminked, holnap bealakítok valami hasonlót én is. Múlt héten, farsangkor élénk kékkel és lilával sminkeltem, sok elismerést kaptam :-)
    A frizuráról: szerintem is valami belső változásra utal, ha egy nő megváltoztatja a hajviseletét. Az, hogy mi volt előbb, a tyúk vagy a tojás, nehéz megmondani, de a dolgok összefüggnek.
    Én például majdnem padlizsánszínűből lettem svédszőke 5 óra leforgása alatt. :-D És akkor még nem tudtam, amit ma már igen: fél éven belül elhatároztam magam a munkahelyváltásra, noha 14 éve egy helyen (az első munkahelyemen) dolgoztam.
    Szóval, biztos, hogy komolyodtál tőle, vagy valami változás előtt állsz és ez látható is. Jól áll!

    Ui: most már kéne valami semlegeset vagy negatívat is írnom? :-) Minden elalélok a munkáidtól, és ösztönzöl, de ez nem puncsolás!

    VálaszTörlés
  7. Tényleg sokkal nőiesebb ez a frizura, mint a korábbi :) Igazán jól áll neked :)
    A smink gyönyörű, mint mindig, tényleg hibátlan!
    Megnéznélek barna hajjal, szerintem jól állna neked. A feketét viszont nem ajánlom :)

    VálaszTörlés
  8. Szuper kis frizkód lett, üdv a klubban! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  9. A smink egyszerűen gyönyörű, olyan szép a szemöldökformád is! :) A frizurád is csini lett, mostanában mindenki levágatja a haját a környezetemben. :D Egyszer én is szívesen megválnék a nagyon hosszú hajamtól, de félek, hogy nem állna jól, de annyival kevesebb macera lenne vele... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mindig a rövid hajjal volt macerám, elfeküdtem, minden reggel formázni kellett, sapka lenyomta, 2 napot bírt ki mosás nélkül, állandóan rendezgetni kellett. A hosszú sokkal egyszerűbb szerintem, ha már a maceránál tartunk, nem fekszed el, nem kell beállítgatni reggel és sokféle frizurát tudsz csinálni belőle. Miután kétszer már levágattam és visszanövesztettem, én már hosszú hajjal halok meg szerintem :)

      Törlés
  10. Szép a smink, nekem különösen tetszik a jól eltalált BB-krém és a rúzs színe is. A szemsmink meg nagyon vidám és profi, én az életben nem tudtam volna ilyen szép egyformára kifesteni a szemeimet :)

    Lehet abban valami, hogy a hosszú haj kislányos és nem vesznek komolyan, nekem ugyanis hosszú van, és igen, mindig lóg és heti kétszer vasalom is, és elég sokszor látványosan megdöbbennek ismeretlenek, hogy mennyi idős vagyok. De sajnos az én dróthajam nem áll jól röviden, a hosszút reggel csak megfésülöm és kész, a rövidet meg mindig formázni kellett.

    VálaszTörlés
  11. Életem legszebb napja lenne, ha ilyen gyönyörű sminket tudnék készíteni magamnak! Profi munka. És a hajad csodaszép. Nagyon ritkán látni ennyire szépen eltalált szőke árnyalatot és a fazon is telitalálat lett. Azt hiszem teljesen fellelkesült állapotba kerültem a bejegyzésedet látva :-) Puszi: Eleonóra

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű a smink,mint mindig. :) Nagyon jól áll az új haj. :)

    VálaszTörlés
  13. Káprázatos a sminked, mint mindig :) És a hajad is nagyon jó lett, tényleg kell egy kis változás az ember életébe, főleg hogy közeledik a tavasz :)

    VálaszTörlés
  14. Gyönyörű vagy, ezzel a hajjal teljesen más lettél, de ugyanolyan jól áll! Valahogy játékosabb és fiatalosabb, szerintem jó döntés volt a vágatás :-)

    VálaszTörlés
  15. Szép lett a smink (tőled megszoktukhatóan), a hajad is jobb így, mint volt, DE nehogy megváltoztasd a színét!
    Ezzel a szőkével annyira babás az arcod, ráadásul mint ahogy írták is, nagyon jól eltalált árnyalat. Olyan sok csúnya szőkét látni az utcán, sárga, narancssárga, lenőtt, meg töredezett... stb.
    Végre valakinek nem olyan van, remélem azért húztad át a mondatot, mert (nagyon helyesen) elvetetted a feketére festés ötletét. Írták, hogy jól állna a barna haj, valóban kiemelné a szép kék szemedet, de azt a smink is kiemeli.
    Ne haragudj, hogy ezt írom, de barna, fekete hajhoz tömeg, meg hajvastagság is kell, neked meg túl vékonyszálú hajad van ahhoz, hogy természetesnek hasson. Ha megbánod a sötétre festést, akkor pedig irtó nehéz, drága és hajkárosító visszaszőkíteni. Tudom, a nőket időnként elfogja a változtatási vágy, de nagyon meg kell gondolni, hogy mit vállalunk hosszútávon. Lehet, hogy a pasidnak viszont szőkén tetszel, ez is egy figyelembe veendő szempont.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...