2014. február 15., szombat

L'Oréal Infallible szemhéjpúder - Forever Pink

Mi tagadás, jó pár Infallible szemhéjpúderem van (9 db összesen). Ennek az az oka, hogy drogériás viszonylatban szerintem egyedülállóak ezek a szemhéjpúderek: a pigmentáltságuk nem is lehetne jobb, a színskála is folyamatosan bővül, az állagukba sem lehet belekötni és a csomagolásuk is teljesen rendben van.

ITT, ITT és ITT már olvashattatok róluk, ma pedig egy újabb színt mutatok meg Nektek.

 A fedő, ami megvédi a szemhéjpúdert a kiszáradástól.

A 004-es, Forever Pink-re keresztelt árnyalat egy világos, nem is túl hideg, nem túl meleg tónusú rózsaszín.  


Nem igazán különleges, nem irrizál, nem csillámos, tényleg semmi extra nincs benne, számomra azonban mégis ez a szín jelenti a tökéletes rózsaszínt.  

Kissé borult időben, szórt fényben:

Napsütéses időben, szórt fényben: 

Ebben a sminkben is ezt a szemhéjpúdert használtam a mozgószemhéjra:


Az Infallible szemhéjpúderek ajánlott fogyasztói ára egyébként 2419 Ft, vagyis az ismert drogériákban kb. ennyiért csaphattok le rá, de ha ezt sokalljátok, megrendelhetitek őket a tesminked.hu-ról is, vagy várjátok meg a következő Glamour napokat, amikor remélhetőleg fél áron beszerezhetőek lesznek!

Most ennyi Csajok, jók legyetek,sziasztok! :)

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem őket, kár hogy ilyen borsos az áruk :( A Forever pink az egyik kedvencem :) A smink pedig mint mindig, gyönyörű lett :)

    VálaszTörlés
  2. Micsoda gyönyörű árnyalat, nagyon tetszik a fénye :)

    VálaszTörlés
  3. Már vagy egy éve nézegetem, de eddig nem költözött hozzám. 2 hete viszont a metálos lila színre csaptam le a DM-ben, 999,-es áron. Valami zseniális az a szín, egyre erősebb az elhatározás, hogy ez a rózsaszín zs hazajöjjön velem. :)

    VálaszTörlés
  4. Már egy ideje érik bennem a gondolat, hogy megvegyem ezt a színt, most segítettél a döntésben :-)
    Remélem a Glamour napokon meg lehet majd venni kedvezményes áron!
    (legutóbb sajnos nem)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon szép! :) A smink pedig egyszerűen csodás! *.*

    VálaszTörlés
  6. Lányok a Tender Caramel árnyalatról nem tudtok valamit? Kivonták? Megnéztem már a város összes Rossmanjában, dm-jében, Müllerben és mindenhol max. csak tesztert találtam, semmi mást. Webshopokban sem találom ezt az árnyalatot ... :(

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép a színe meg a smink is. Szerintem ez az a szín, amit minden szemhez fel lehet kenni :)

    VálaszTörlés
  8. Katie, nagyon szép ez a szemhéjpúder! Ha szabad kérdezni, milyen ecsetet használsz satírozáshoz? Gyönyörű!! puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélhetőleg még ebben a hónapban sikerült megírnom a "Mindent a satírozásról" posztot, amiben erről is szó lesz.

      A kedvenc satírozó ecsetem egyébként a Sigma E25-ös. A lényeg, hogy ne legyen nagyon tömött az ecset, hanem inkább legyen kevesebb szála, de azok álljanak kissé szét. Emellett szeretem, ha kicsit lapított a feje.

      Törlés
  9. Nagyon szép a színe:)) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  10. Imádom ezt a színt, meg úgy általában ezeket a pigmenteket is, hihetetlen jók, csak kár, hogy elég borsos az áruk :-(

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...